TaK kEnAl MaKa TaK cInTa

My Home

Followers

Total Pageviews

Tuesday, February 22, 2011

Ku pasti akan datang

Detik2 aku nak booked tket MR HUBBY.
      Sik sia2 ku bukak website airasia pg td.terkejut ku nangga tket murah dr BKK/KL/KCH return way hanya dgn RM350.Lamak ku tunggu tket rega ya.Akhirnya tercapai juak hasrat ku nak berjumpa dgn MR HUBBY ku yg ku rindu setengah mati.Syukur gilak2.Terus ku kol hubby mdh pasal tket murah ya.Pasya,terus ku bli.xkan ku lepas pluang ku nanti2kan selama tok.
      Mula2 ku bli tket dr BKK/KL/BKKMasa nak bli ya,bergegar2 sa nyawa.Dahla masa nak bli tket ya,aduh,nang dugaan besar bagi ku.Bila dah pat nak payment,ada jak pande blank,jammed,error.Huh,aku rsa nak nangis jak masa ya.Aku takut rega tket mhl.Bukan x tauk airasia ada sort ckit.Pasya,aku fill in lagi.Skali lagi menguji kesabaran aku.Aku x putus asa,aku bukak lagik website ya n fill in lagik.X juak dpt2.payment unsuccessfull.Aku x puas hati,aku coba lagik.Lastly,dpt juak ku bli.SUCCESSFULL.Lega sa nyawa.
     Lastly,tket dr KL/KCH/KL.nasib bait x xda masalah.Sekali click jak dah dpt bli.Aku bena2 lega.Trus ku print tket ya.N aku kol MR HUBBY n hubby aku cakap,"don tell our kids,i'm coming.Suprise!!!Alhamdulillah,akhirnya aku dpt juak berjumpa dgn lelaki yg bena2 aku rindu setengah mati.
    Tapi rasa berdebar2 aku tok belum juak hilang sampe nektok (sekarang pukul 09:30pm).Pahal o?Adakah aku nerves?haih...ne ndak nak nerves dah berapa bulan ku x nangga muka org yg aku cintai.Tb2 aku berpk,mcmne ku nak berdepan dgnnya lak o?Mesti Alif n Damia suka hati dgn kedatangan papa nya...Hanya tinggal 25 hari.Tik tok tik tok.....aku  mula menghitung hari....

No comments: