TaK kEnAl MaKa TaK cInTa

My Home

Followers

Total Pageviews

Thursday, September 15, 2011

Dengan Rahmat Mu.....

Aku teringat dgn seseorg yg aku amat kenali.Dia selalu tanya aku,boleh percaya ke suami dok jauh?Kalau dia, memang dia tak percaya sangat.Lepas tu dia ada cakap perempuan kat sana semua seksi2...cantik2...kita tak tahu apa suami kita buat.Mcm2la dia cakap.Aku hanya mampu tersenyum je...n aku hanya bagitahu...

"Aku percayakan suami aku sepertimana suami aku percayakan aku dan aku selalu berdoa agar suami aku sentiasa dilindungi oleh Allah swt dan semoga Allah swt teguh dan tetapkan imannya"


Alhamdulillah setahun sudah kami hidup berjauhan,sedetik pun hati aku tidak pernah syak wasangka terhadap suami aku.Kerna aku percaya Allah swt sentiasa berada dimana2...Aku selalu berdoa agar selalu dberi petunjuk yang baik.

Malah perasaan sayang kami makin bertambah.

No comments: