TaK kEnAl MaKa TaK cInTa

My Home

Followers

Total Pageviews

Saturday, June 4, 2011

Melancong di Kuala Terengganu (Part 1)


:p sementara menunggu Pakcik Stopa (GBS) aku sempat berposing.


Nie la geng2 sama berjalan.Kami pergi ke Waterfront Kuala Terengganu.sempat lagi berposing di tengah panas.


Cuaca panas sangat2......


Masih berada di Pasar Payang.Masa nie ada Pesta Terengganu,jadi ada beberapa Booth dibuka di sini.Aku sempat melihat baju kurung dan Jubah2.Cantek kan Jubah nie.Kalau la masa tu aku ada duit lebih,gerenti aku bli.Aku sempat pakai je.Teringin sangat nak pakai Jubah.Aku suka Jubah.


Nasib baik jumpa bas cantek nie.Nie la Bas Bandar.Cantek bas nie.Diperbuat darpada kayu jati kalau tak silap.:p


* Banyak lagi gambar yang aku nak tunjuk.Tapi line tak berapa elok.Esok aku upload lagi ye....So,jumpa di Next Episode......heheheheheheh...








































No comments: