TaK kEnAl MaKa TaK cInTa

My Home

Followers

Total Pageviews

Thursday, March 3, 2011

Stress...

Pagi nie aku memang stress bekerja dgn rakan sekerja yang tidak ada hati dan perasaan.Suma kerja aku yang buat.Bertambah2 lak kerja tu...Tension aku dibuat nya.Pagi td aku tengah tulis cek,dia bagi lagi kerja.Suruh aku buat invoice.Paling aku geram,dia sendiri tak pandai buat ke?Tak tengok ke aku tengah buat kerja.Lepas tu,suruh aku carik invoice creditors list.Bukan 1 atau 2.Berpuluh2 invoice yg nak dbayar.Bertambah 1 kerja.Kerja yg td,aku biarkan.Selepas tu,dia bagi lagi aku barang2 yg nak di isu cek.Time aku nak ambil cek,dia  cakap kenapa aku nak isu cek,sgkan boss belum tengok invoice.Aku bagitahu dia yg aku bukan nak buat invoice creditors list,aku nak isu cek tok credit card,bill2 yg boss plu sain b4 boss pergi.Aku geram sangat2.Dia ingat aku ni baru masuk kerja ke?Tak tahu apa2?Dah nak masuk 3 tahun aku dlm syarikat nie,setiap bulan aku buat kerja nie.Takkan aku tak tahu.Dia nie selalu sangat carik kesalahan aku.Lepas tu,kerja yang 1 tu belum habis,dia kasi lagi time card yg melambak2...Dia suruh aku kira lepas tu, dia senang2 je keluar ambil anak dia skolah.Kerja tu suma lepas kat aku.Sekarang nie,boleh dikatakan semua kerja aku yg buat.Termasuk fax,angkat telefon,mesin fotostate rosak aku jugak yg kena atur.Dia org buat apa?Duduk mcm tunggul je.Bila kerja aku dah siap,dia cek n cari kesalahan aku je...Aku pun tak tahu,apa sebenarnya kerja yg aku patut buat.Bukan ke sama2 plu buat?Kerjasama la cikit...jgnla semua benda pas kat aku.Sakit hati nie Tuhan je yg tahu.Aku berharap,kalau aku resign nanti,dia org jumpa pengganti aku yg teruk lagi dr aku.Biar diaorg rasa....Aku tak leh nak ckp apa,coz company nie company kaum kerabat diaorg punya.Kalau tidak,lama sudah aku laporkan ke boss.Yang aku dpt buat skarang,aku bersabar je.Mcmnie la kalau nak cari rezeki,mesti ada dugaan.

No comments: