TaK kEnAl MaKa TaK cInTa

My Home

Followers

Total Pageviews

Thursday, February 24, 2011

Kenak aku pande lupak!!!!

Gerak hati ku mdh,NUR ADRIANA DAMIA pergi klinik bulan 2.B4 ya,ku mcm ingat2 lupak jak.Lam otak tok memang ingat bln 2 tapi,date x taukKu carik2 Damia pun kad klinik,xda.Cne ku simpan kad klinik nya owh?Kad Muhd Alif Ramadhan (Abg Damia) ada.Mlm td ku carik lagik,gerak hati ku mdh bln 2 tok Damia memang ada pergi klinik.Carik punya carik,i found it.Rupa2 nya dlm beg laptop Muhd Iskandar Amphai (papa Damia).Huh...lega rasa hati ku.Cek date,02.02.2011.Alamak,dah lepas date nya pergi klinik.Mesti Nurse kat sia marah aku tok.Hari untuk cek baby tok kpg aku hari Rabu.Ritok dah Khamis.Paksa aku bak Damia pergi next week pada 02.03.2011.(aduh sebulan aher).Damia oh Damia...Maafkan mama ye.Kalau Mr Hubby tauk,mesti aku kenak marah tok.Baik jgn bagitahu...hihihihihihi (jahat)...Syyyyytttttttt...diam-diam je tau....
Hari utk Muhd Alif Ramadhan pergi klinik 04.05.2011.Mlm td ku nangga date nya..hihiiihihi (takut lupak).aku dah set lam system otak ku.Arap2 sik lupak coz dat day,Alif kenak Injection.Wow, x dpt ku byg Alif kenak injection...Kita tunggu apa yg terjadi selepas Alif kenak Injection.Adakah nya nangis x maok kenak inject?Ataupun nya ikut jak apa yg Nurse ya akan polah.huhuhuuhu...aku menjadi takut.Hope everything ok....

No comments: