TaK kEnAl MaKa TaK cInTa

My Home

Followers

Total Pageviews

Thursday, February 24, 2011

Naluri Suami Isteri...bila berjauhan...

Petang semalam aku merajuk dgn Mr.Hubby.Tiba2 jak tengah aku tengok cita Kejora & Bintang,Alif kol papa nya.Huh,aku buat2 tak peduli Alif cakap dgn papanya.Lepas Alif kol,kedit ku tinggal berapa sen..Huh,dah la mahal mun kol pake DG b4 9pm.Lain la mun pake Tunetalk.Hanya 14sen permin. (sempat iklan).
     Time nak masuk tdo,aku teringin sangat nak dgr suara Mr Hubby.Selalu nya aku kol Mr.Hubby b4 tdo.Tapi sebab merajuk,aku menahan hati ku dr menelefon.Tunggu Mr.Hubby kol,tapi x kol.Lastly aku msg.Alamak,kedit xda.Msg ke bangkok 0.20sen.Kedit hanya 0.09sen.Huhuhuhuhu....mcmne nak ucap I LUV U,MISS U mcm selalu ucap b4 tdo.Rasa nak nangis pun ada.Tiba2,rasanya 5 saat selepas ya,Mr.Hubby pun kol.Alhamdulillah....dpt juak aku dgr suara nya b4 tdo.Merajuk pun hilang...hahahahahah...Itula Naluri Suami Isteri.Pada masa yg sama,masing2 teringat nak kol n msg....Aku semakin Cinta....wink..wink..Bunga2 cinta tu....Dalam Hati Ada Taman Bunga...Mcm aku Taman Bunga dlm Cityville yg aku bina tu...cewah...

1 comment:

Jijie said...

salam...mila mcm ney ktk dpt husband ngan org jauh tok? payah weyh...nk tanggung rindu...bukan mek sik tauk rasanya...ya pun mek berjauhan ngan husband mek seminggu jak, bagai setahun.....gara2 d tranfers kejap kat sabah...hissh....mun mcm ktk tok sik tauk gik lh nk madah...btw...congrat....many happy return 2 u n family....