TaK kEnAl MaKa TaK cInTa

My Home

Followers

Total Pageviews

Saturday, April 16, 2011

Tak pernah aku alami.....

Hari ini,hari ke-3 dan malam ke-2 aku di TERENGGANU.Sepanjang umur aku tak pernah mengalami kejadian ini...Malam td,kira2 pukul 4 pagi,aku dikejutkan dengan bunyi ketukan yg kuat di dinding dan di pagar rumah tempat aku tinggal.Kebetulan bilik aku di hadapan sekali bersama dengan 3 lagi kawan ku iaitu JUE n EMI.Ketukan yang amat kuat itu terjadi sebanyak 3 kali...aku ketakutan dan hanya membaca AYAT KURSI.Sebaik saja bangun pagi,aku bertanya kepada roomate dan housemate,yg peliknya,hanya aku dan roomate ku emi mendengar bunyi ketukan tersebut.Roomate ku JUE yang tdo d tepi dinding ketukan tersebut tidak mendengar apa2....Aku berasa teramat takut...Ku berharap mlm nie tak ada lagi gangguan seperti itu terjadi...YA ALLAH SWT,LINDUNGI LA KAMI DARI GANGGUAN SYAITAN.amin....

No comments: