TaK kEnAl MaKa TaK cInTa

My Home

Followers

Total Pageviews

Tuesday, March 1, 2011

Bibit-bibit percintaan dgn Mr.Hubby (Part II)

Tertanya2 juak sapa yg bagi buah Oren tu...Tapi takpe,nanti tahu juak sapa yg bagi.Aku jumpa abg yg bagi Oren tu,aku tanya sapa yg bagi,dia tak nak cakap.Masa berlalu dgn cepat.Masa dah nak balik,tiba2 aku terlihat Mr.Hubby dtg ke kantin dan berckp dgn kwn2 nya.
Keesokan harinya,sewaktu aku dan kazen2 ku dtg ke kantin,kazen aku terjumpa satu kertas bergantung dekat paip.Kertas itu bertulis "MiLa,Selamat Pagi.Sudah mkn?"ada simbol love yg dipanah.Siapa yg bagi kertas ini?Hmmm aku menjadi bingung.Aku ada admire rupanya.hihihihihi....Puas bertanya dgn org yg ada kat situ,tapi seorg pun tak tahu.Tengahari itu,aku melihat Mr Hubby dtg ke kantin utk mkn bersama dgn kwn2 nya.3 hari berturut2 aku terima kertas yg sama.Semasa aku sedang membasuh pinggan mangkuk,tiba dtg seorg pakcik.Pakcik tu yg bagitahu siapa yg bagi buah Oren n kertas itu.Ternyata Mr.Hubby yg bagi.Tiba2 aku berdebar2.Selepas itu,kami mula berkenal-kenalan sehingga sekarang...dan mudah-mudahan kekal hingga ke syurga.

Aku dan Mr.Hubby selalu bercerita dan mengimbas semula kenangan2 bercinta dulu.Baru aku tahu,rupa2 nya Mr.Hubby aku nie dah lama tengok aku.Dia mula2 dgr suara aku menyanyi.Heeheheheh...waktu tu,aku selalu karok d rmh.Dia tanya kat pakcik2 n abg2 yg menyewa kat bawah rumah aku.Diaorg bagi tahu la aku yg menyanyi.Rasa mcm cerita Bwg Merah Bwg Putih la pulak...

Itulah alkisah percintaan kami...





No comments: